Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва, оголошує конкурс на проведення дослідження та експертної підтримки пілотних громад EGAP у сфері надання публічних послуг.
За результатами проведення конкурсу громад у 5-ти цільових областях – Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Луганській та Одеській, було обрано 25 територіальних громад, у яких заплановано проведення експертних досліджень та надання підтримки для удосконалення роботи у цій сфері.
Орієнтовний період проведення досліджень: грудень 2021 року, надання експертної підтримки – січень-березень 2022 року.
Очікуваний обсяг роботи у кожній з 25 громад:
- Дослідження:
– проведення експертного дослідження сфери публічних послуг, підготовка окремих звітів для кожної громади, які включатимуть оцінку всіх аспектів діяльності за узгодженою методикою, SWOT-аналіз поточного стану справ та індивідуальні рекомендації, у тому числі щодо впровадження цифрових інструментів для автоматизації;
– обговорення висновків із ключовими стейкхолдерами (представниками громад).
- Експертна підтримка:
– проведення індивідуальних та групових тематичних зустрічей, вебінарів та презентацій;
– моніторинг виконання рекомендацій громадами;
– проведення фінального оцінювання виконання рекомендацій;
– проведення фінальної зустрічі з пілотними громадами EGAP;
– підготовка звіту з аналізом виконання рекомендацій для кожної громади.
Вимоги до виконавця:
– досвід виконання аналогічних завдань;
– обізнаність у тематиці надання публічних послуг у територіальних громадах;
– можливість залучення експертів/-ток із підтвердженим успішним досвідом для проведення дослідження;
– можливість залучення потрібних експертів/ок.
Критерії відбору:
– якість запропонованої методології з проведення експертного дослідження;
– досвід виконання аналогічних завдань;
– ціна.
Порядок подання пропозицій:
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту [email protected].
На конверті має бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проєкту №4278-02 та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без урахування ПДВ.
Терміни та адреса подання заявок:
Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 26 листопада 2021 року. Враховуючи дистанційний режим роботи Фонду, електронна копія заявки обов’язково має бути надіслана на адресу електронної пошти [email protected] не пізніше 26 листопада 2021 року.
Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508
Київ, 01032 Україна
Контактна інформація: Координатор з цифровізації регіонів Сергій Гунько, [email protected]