Одним із ключових напрямів Програми EGAP є впровадження зручних, швидких та прозорих державних електронних послуг для громадян і бізнесу.
Внаслідок цієї роботи українці отримують доступні та якісні адміністративні послуги в режимі онлайн, органи влади – оптимізовані процеси та економію часу, а суспільство загалом – мінімізацію корупційних ризиків та більш ефективне, підзвітне врядування.
Переведення державних послуг в онлайн-формат, як правило, супроводжується вдосконаленням нормативно-правової бази, оптимізацією бізнес-процесів усередині організації, розробленням освітніх проєктів із основ цифрової грамотності та безпеки в інтернеті для держслужбовців та представників місцевого самоврядування, а також – проведенням інформаційних кампаній із популяризації електронних послуг серед населення.
За період впровадження першої фази Програми EGAP у 2015–2019 рр. близько пів мільйона громадян України скористалися переведеними в онлайн-формат державними послугами та сервісами, такими як:
Ми також долучилися до створення таких державних сайтів
У контексті формування національної політики ми приєдналися до створення Концепції розвитку електронного урядування в Україні, а також – запровадження у практику принципу Digital by Default – «цифрового за замовчанням». Останній визначає пріоритетним електронний спосіб реалізації описаного у всіх актах Уряду процесу за замовчанням, що було закріплено відповідною Постановою Уряду.
Зі стартом своєї другої фази, що реалізується протягом 2019–2023 рр., Програма EGAP традиційно активно долучена до першочергових сфер, ініціатив та проєктів цифровізації України.
Насамперед це – реалізація ініціативи «Цифрова держава». Її втіленням став онлайн-портал державних послуг «Дія», що об’єднує всі послуги, які держава надає громадянам та бізнесу. Національний бренд «Дія», що означає «Держава і Я», був розроблений також за сприяння Програми EGAP.
Особливістю онлайн-платформи «Дія» є максимальна клієнтоорієнтованість електронних послуг, їх максимальна автоматизація (надання без участі посадовців), а також – згуртування електронних послуг за принципом життєвих та бізнес-ситуацій.
Перша інноваційна електронна послуга, створена за принципом життєвої ситуації, – єМалятко. Цей сервіс дозволяє за допомогою однієї онлайн-заяви отримати 10 державних послуг, пов’язаних із народженням дитини. Скористатися ним можна просто в пологовому будинку чи з дому.