Українсько-швейцарська програма «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP оголошує конкурс на розробку Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.
Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Відповідно до запиту Міністерства соціальної політики України, з метою належного надання комплексної електронної послуги «єМалятко» необхідне створення Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї, оскільки у комплексну послугу «єМалятко» входить в тому числі послуга видачі відповідного посвідчення. З метою виконання цього завдання оголошується конкурс для вибору підрядника для розробки програмного забезпечення ведення відповідного Реєстру.
Основне завдання:
Розробка програмного забезпечення Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї відповідно до технічних вимог (додаток 1).
Вимоги до виконавця:
- досвід розробки програмного забезпечення не менше 2 років;
- досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.
Критерії відбору:
- ціна;
- термін виконання завдання;
- досвід виконання аналогічних завдань.
Порядок подання пропозицій:
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту [email protected].
На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.
Терміни та адреса подання заявок:
Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 18:00 22 квітня 2020 року.
Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508
Київ, 01032 Україна
Контактна інформація:
Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP
тел.: +38 (044) 206 0448
[email protected]
Додатки: