Головна ціль електронних послуг – зиск для користувачів. Саме тому ми хотіли, щоб якомога більше громадян дізналися про переваги саме онлайн-оформлення державних послуг. Героєм однієї з таких просвітницьких кампаній став інтернет-мем Гусь.
Гусь – символ простоти. Він іронічно розповідає про все, що помічає навколо, пояснює складні речі й не боїться говорити правду. Тому він так подобається багатьом.
Якщо у нього не виникло труднощів з оформлення документів просто з дому, то це вдасться кожному. Серед прикладів послуг, які можна отримати з комп’ютера, – допомога при народженні дитини, відкриття ФОП, оформлення будівництва та житлової субсидії, отримання довідки про несудимість та витягу про земельну ділянку. І все це – «без черг, посередників і хабарів».
Соціальна реклама була розроблена Програмою EGAP у співпраці з Державним агентством з питань електронного урядування (нині – Міністерство цифрової трансформації України) та групою компаній «Art Nation» (правовласником ТМ).
Сюжети з Гусем розміщували на сітілайтах та білбордах у містах-мільйонниках, у потягах «Укрзалізниці», відділеннях «Укрпошти», а в інтернеті був розповсюджений відеоролик, контекстна та банерна реклама.