Основне призначення «Відкритого міста» – інформування влади мешканцями про актуальні проблеми благоустрою. Цей ресурс наблизив місцеву владу до громадян та створив дієвий механізм їх взаємодії у вирішенні найбільш гострих місцевих проблем у сфері ЖКГ, благоустрою та інших питань.
Проєкт «Відкрите місто» є краудсорсинговою інтернет-платформою для взаємодії мешканців із місцевою владою та комунальними підприємствами, а також для самоорганізації громадян.
Для цього на сайті існує розділ «Проблеми». Тут можна залишити повідомлення про проблему, яке надійде у відповідну організацію для вирішення.
Сервіс допомагає напряму розв’язувати проблеми у місті, звернувшись до відповідального за ухвалення рішення чиновника у міській раді. Інструментарій платформи дозволяє описати проблему, позначити її на карті та сформувати електронне повідомлення.
Що потрібно зробити?
- Авторизуватися та обрати місто.
- Натиснути кнопку «Повідомити» та заповнити форму.
- Після модерації ваше повідомлення буде розміщене на карті міста та надіслане до відповідної служби для вирішення.
- Очікувати інформацію про вирішення на сторінці проблеми.
Сервісом «Відкрите місто» вже користуються 70 громад, які вирішили понад 22 тисячі проблем.